جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی

  • کد خبر: ۲۲۵۲۹۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی
پنجاه و پنجمین بازی استقلال و تراکتور درحالی عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برگزار می‌شود که نکونام شخصا به عنوان سرمربی ۱۰ بار با تراکتور تقابل داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دیدار استقلال و تراکتور در تبریز برای هر دو تیم فوق العاده حائز اهمیت محسوب می‌شود. تراکتوری‌ها به عنوان میزبان با کادر فنی جدیدشان می‌آیند تا با کسب پیروزی همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را حفظ کنند و استقلالی‌ها نیز به خوبی می‌دانند اگر در تبریز پیروز شوند، گام بزرگی را در راه کسب عنوان قهرمانی برداشته اند؛ دیداری که می‌تواند ساعتی پیش از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند.

جواد نکونام در قامت سرمربی ۱۰ بار  برابر تراکتور قرار گرفته و صاحب ۴ برد، ۴ تساوی و ۲ شکست شده است. در سوی دیگر میدان حمید مطهری که اخیرا به عنوان مسئول فنی، هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته تا کنون به عنوان سرمربی ۳ دیدار مقابل استقلال انجام داده و متحمل ۲ شکست و صاحب یک تساوی شده است.. در تقابل‌های شخصی نکونام و مطهری، اما آمار به سود دستیار سابق امیر قلعه‌نویی است؛ نکونام و مطهری تا به حال یک بار به عنوان سرمربی تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران رو به رو هم قرار گرفتند که این تقابل در هفته دهم لیگ گذشته بود و این حمید مطهری بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم جوادنکونام را شکست دهد.

استقلال و تراکتور تاکنون در ۵۴ بازی به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال ۲۷ برد و سهم تراکتور ۱۴ برد بوده و البته ۱۴ بازی هم با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است.

در این ۵۴ بازی سهم آبی‌ها ۹۱ گل و سهم تی‌تی‌ها ۵۸ گل بوده است. مهدی قایدی، مهاجم سابق آبی‌پوشان با ۶ گل بهترین گلزن تقابل استقلال با تراکتور در لیگ برتر است و در تاریخ مصاف‌های دو تیم در لیگ برتر، مهدی کیانی و خسرو حیدری با ۱۵ بازی بیشترین حضور را داشته‌اند..

باشگاه تراکتور ۴۴ درصد گل‌های خود درلیگ جاری را بین دقایق ۷۶-۹۰ به ثمر رسانه و این بالاترین درصد در بین سایر تیم‌های لیگ است. استقلالی‌ها نیز بین دقایق ۴۶-۶۰، ۲۶ درصد گل‌های خود را به ثمر می‌رسانند و از حیث پیش بینی می‌شود این دقایق در این بازی بسیار تأثیرگذار باشد.

تراکتوری‌ها در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که در ۴ بازی اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده اند و در سمت مقابل استقلال در ۶ بازی اخیر خود شکستی را تجربه نکرده و این موضوع کار تی تی‌ها را سخت‌تر می‌کند.

ضمن آنکه استقلال در ۳ بازی خارج از خانه خود موفق به کسب پیروز‌های متوالی شده است و تراکتور در ۳ بازی اخیر خود مقابل استقلال هیچ بردی نداشته است. البته تراکتوری‌ها در ورزشگاه یادگار امام خط حمله ترسناکی دارند و استقلالی‌ها هم که در چند بازی اخیرشان نتوانستند کلین شیتی را ثبت کنند، در تبریز و در نبود سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان و کاپیتان خود مقابل مهاجمان تراکتور کار سختی دارند چرا که تراکتور در این فصل از ۱۲ بازی خانگی خود در لیگ برتر تنها در ۲ بازی گلی نزده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->